Amazondan Para Kazanma

Amazon’un gerçekleşmesini kullanarak Amazon’da satılacak bir ürünün başlatılmasının her detayına gideceğimiz özel etiket ürün lansmanına tekrar hoş geldiniz. Geçen haftanın açılış oturumunu kaçırdıysanız, özel etiket ürünü için ideal ölçütleri gözden geçirdik ve potansiyel ürünlerin bir listesini hazırladık. Blog özetini veya tüm web seminerinin YouTube tekrar gösterimini izleyebilirsiniz .

 

Kaydettiğimiz canlı web seminerinin tam videoyu izlemesi:

 

Kısacası, Amazon’daki ürünleri aşağıdaki özelliklere sahip olan belirlemek için birkaç teknik kullandık:

  • ana anahtar kelime için ayda 3000 satış
  • ana anahtar kelime için ilk 5 sonuçtan 75’den az inceleme
  • işlevselliği basit olan ve Çin’de emredilebilecek bir üründür
  • hafif (ve dolayısıyla yurtdışından Amazon depolarına kadar daha hızlı ve daha ucuza)

 

Bu kriterlere göre düşündüğümüz ürünler şöyle:

  • Terlikler (yüzücüler için)
  • Marshmallow sopa (kavurma için)
  • Tutamakları yukarı çekin
  • Film kutuları
  • Çömelme yastıkları

 

Greg’in Nakliye Üzerindeki Pro İpucu: İlk özel etiket ürününüzü (ve bu özel etiket vaka incelemesinin amacını) başlatıyorsanız, hava taşımacılığı şarttır. Tekne ile nakliye için daha fazla zaman gerekiyor (3-7 günde hava ile değil 30 gündür), daha fazla evrak işi ve lojistik planlama. Denizcilikte denizcilikte kaydedilen miktar, bir ürünün listelenmesi ve aktif olarak satılması için kaybolmaya değmez. Ürünün gerçekten nasıl satıldığı ve öngörüp planlayabilmeniz için bir fikriniz buluncaya kadar, ürünlerinizin havadan gönderilmesini kesinlikle öneririz. Bunu, bu kararlarla karşılaştıkça daha ayrıntılı olarak ele alacağız. O zamana kadar, en azından envanterinizi (ve nakit paranızı) Pasifik Okyanusunu geçerken boşta oturduğunuzdan emin olun, buna yardımcı olabilirsiniz!

 

Öyleyse, bu ürünlere biraz daha dikkat edelim ve her birinin avantaj ve dezavantajlarını öğrenelim.

 

EĞİTİMLİ FİNERİNLER:

amazon üzerinde eğitim parmakları

 

İyi:

  • Yeterli Derinlik:  Bu durumda “derinlik” satış miktarını ve satış dağıtımını ifade eder. Bu anahtar kelime için ilk 10 ürün için ayda yaklaşık 3000 satış var mı? Eğer öyleyse, hatta 10 böylece bu 3000+ satış, top 10 listeleri arasında oldukça eşit olarak dağıtılmış olan inci satıcı ayda yaklaşık 300 satışı yoktur? Eğer cevabın her ikisi için de “evet” ise, yeterli derinlik olacaktır. Bunların yalnızca Greg’in kullandığı kaba kıyaslamalar olduğuna dikkat edin, uymanız gereken zor ve hızlı kuralları değil.
  • Aşırı Rekabet Edilmiyor:  50 ila 75 inceleme yapmışsak , organik satışlar üretmek için yeterince yüksek sıralamaya sahip oluruz.
  • Günde 10+ Satış Yapabiliriz: İlk 10 ürüne girersek, günde 10 birim satmak hedefimize ulaşabiliriz.

 

İşte “eğitim fanları” nın bir Amazon araması için Jungle Scout verileri:

ormancılık avcısına eğitim yüzgeçleri

Kötü:

  • Olası Envanter Zorlukları : Her bir öğe için çeşitli boyut ve renkler vardır. 5 farklı boyut ve 6 renk varsa, bu bir ürün için 30 varyasyon olacaktır. Özellikle ilk ürün için envanter sıkıntısı.
  • Hangi Ürün Boyutu / Stil En İyi Satıyor? Bunun için iyi bir çözüm, tek boyutlu uyacak bir seçeneği tercih etmektir (Velcro kayışı hayal edin). Bazen Amazon, boyut ve rengin varyasyonları için belirli BSR’yi gösterecek ancak bu durumda olmayacaktır. Bu nedenle hangi ürünün ve ebatın en iyi sattığını belirlemek bizim için zor.
  • Mevcut Büyük Markalar:  Uzaya birkaç büyük marka (Speedo ve TYR) var. Bu, özel marka markamızın rekabet etmesini zorlaştırıyor olabilir. Sebep ne olursa olsun, bu ürün için çok az sayıda FBA satıcısı var – belki FBA satmak için zor bir üründür?
  • Bazı Mevsimsellik : Google Trendler’e baktığımızda yaz ve sonbahar ortasında talebin az yükselmesi ile birlikte yıl boyunca hafifçe iniş ve çıkışlar yaşanıyor. Bunun kesin nedeni, şu anda belli değildir, belki de bu maddeyi kesin olarak seçmeden önce daha fazla düşünmeye değer.

eğitim paletleri için google eğilimleri

 

Genel değerlendirme:

Genel olarak, bu, iyi bir üründür – yeterince satış, 10’dan fazla satıcıya dağıtıldı ve inceleme sayısına bağlı olarak fazla rekabetçi değil. Daha fazla incelenmesi gereken bir takım belirsizlik noktaları vardır: Ürünün mevsimsel etkisi nedir? Kâr sağlayacak bir fiyata üretilebilir mi? Bir ürün için farklı boyut ve renklere sahip olmak envanter zorluklarına değer mi?

 

Greg’in Pro İpucu: Bir ürünün bir tanıtım veya hediye yüzünden şişirilmiş sayıları olup olmadığını nasıl anlıyorsunuz? Bir ürünün ilk bakışta cazip görüneceğini belirledikten sonra, ürünün nasıl bir satış ortamında olduğunu daha iyi anlamak için günlük olarak satış faaliyetlerini izlemelisiniz. Aslında satıyor. Ürünlerimiz için günlük envanter, günlük satışlar ve günlük BSR toplamak için bir hafta boyunca onları izledik. Büyük artışlar ve dalgalanmalar, bir promosyonun veya hediye vermenin başlangıçta ürünü özel etiket için çekici hale getiren sayıları arttırdığına işaret eder. Aşağıdaki eğitim finleri için 5,000 ila 12,000 arasında BSR’de bir miktar dalgalanma var ve bu 7 günün kısa süresinde tutarlı bir satış eğilimi değil.

eğitim paleti ürün izleyici verileri

 

İnceleme sayısının düşük olduğu ürünler, hediye verme sırasındaki özellikle yüksek puanlar görür. İzlenen veriler için ideal grafik, tutarlı satışlar ve rütbe rakamları olacaktır. Ölçek, izlenen verilerin grafiğinde ne olduğunu not etmek önemlidir; 2.000 ile 50.000 arasındaki dalgalanmalar bir tanıtıma işaret etse de, BSR için birkaç binlik bir değişiklik normaldir.

 

MARSHMALLOW BANTLAR:

 ekmek fıstığında sopalarla Amazon'da sopa

 

 

Ve 10/16 / 15-10 / 21 / 15’den toplanan gerçek satış verileri:

 marshmallow sticks ürün izleyici ormancı izci

 

İyi:

  • Yeterli talep ve tutarlı satışlar : Ürün İzleyici’de toplanan verilere baktığımızda, geçen hafta gördüğümüz umut vaat eden rakamların gerçekçi ve tutarlı bir görünüm aldığı görülüyor – yapay olarak şişirilmiş rakamlar yok. Rütbe 400 ila 1500 arasında kalmış gibi görünüyor ve birkaç satıcı günde 20 ila 30 satış vuruyor.
  • Bol Bolluk : İlk beş listeyi geçse bile ve bir grup derecelendirme yapmadan bu satıcılar, satıcıları ürün taşımaktadır. Hatmi çubukların bu talebi olduğunu kim bilebilirdi?
  • Ürün Çeşitlemeleri : Birkaç çeşit hatmi yemi sopası (bambu ve metal, saplı veya çatallı, kauçuk saplı, vb.) Vardır. Bu nedenle, ürünümüzü piyasadaki mevcut ürünlerden ayırt edebilir ve geliştirebiliriz.

 

Greg’s Pro İpucu: Verilen bir anahtar kelime için çeşitli stiller varsa, Jungle Scout sonuçlarını Sales sütununa göre filtreleyerek hangi stillerin en iyi sattığını görün.

 

8 $ olan ürünler gibi, ideal kriterlerimizin dışındaki herhangi bir ürünü kaldırarak sonuçlarını temizlemek için bir adım daha ileri alın. Bunu Jungle Scout Filtresi’ni kullanarak yapabilir ve en düşük fiyatı 20 $ olarak ayarlayabilirsiniz. Daha yüksek fiyatlı ürünler, muhtemelen satılan her bir madde için daha iyi bir marj sunar.

ormancılık keşişinden alınan marshmallow-ormancılık-izci sonuçları

 Ve yalnızca daha yüksek fiyatlı ürünleri görüntülemek için bir filtre ile sonuçlar:

20 dolar filtreli hatmi ile

 

  • Mevcut listeleri iyileştirme fırsatı: En iyi duruma getirilmiş listeleri olmayan iyi satan bambu marshmellow çubukları. Bir ürün açıklaması değil, yalnızca bir ürün resmi vardır ve bazı belirsiz bilgiler (bu ürünün ne kadar büyük olduğu gibi).

hatmi unoptimized-listeleme

 

  • Katı Marjlar: Bambu çubukları iyi satan ve 28 $ fiyatlı çok karlı kazanç var. Satılan malların 5 doları bile olsa, FBA ücretlerinden sonra 17 $ net kar bekleyebiliriz. Yardım derneğine güzel bir bağış yapmak için çabucak artıracaktır!

 

Kötü:

  • Büyük Boy Ürün: Hatmi eri sopası 36 “dır ve bu nedenle Amazon’un Yüksek Boyunca Envanteri altındadır. FBA ücretleri daha yüksek olurdu (birim başına 10 dolar bile satılacaktır) ve Amazon, envanterimizi 500 ünite ile sınırlayabilirdi.
  • Bu bir Mevsimlik Ürün: Tahmin edebileceğiniz gibi, marshmallow çubuklarında hafif bir mevsimlik var. Yaz ve Sonbahar, kış saatinden daha yüksek sayıları görür. Aralık ayında satış Ocak ayının iki katı kadar yüksek olabilir.

 

 Genel değerlendirme:

Mevsimlik biraz büyük boyutlu bir ürün olmasına rağmen, bu çok umut verici bir ürün gibi görünüyor. Olası bir kırmızı bayrak, ahşap veya bambu ithalatını ele alan herhangi bir yönetmelik olabilir veya FDA’ya veya sopalara ilişkin düzenlemelere gıdalara dokunan kaplar olabilir. Bu, marshmallow çubukları satmaya karar vermeden önce araştırmamız gereken bir şey.

 

KALDIRMA GRİBİ PULL

 kulplarını çek

 

İyi:

  • Yeterli Talep ve Derinlik: Aylık yeterli satışlar ve bir dizi satıcıya dağıtıldığında, bunu satacak olsak lehimize işler.
  • Çok Rekabet Edilmemiştir: Mevcut herhangi bir ürün için çok fazla değerlendirme yapılmadığı için, ürünü lansman sırasında tanıtmak ve bazı incelemeler üretmek durumunda gerçekçi bir şekilde sıralayabiliriz.
  • İyi Fiyat Noktası: Çekme kolları için genel fiyat ~25 $ ‘lık tatlı pozumuzda olurdu. Rekabet etmek zor olan çok düşük fiyatları olan, bu satışların her biriyle para kaybedilirse bu fiyatların ne kadar sürdürülebilir olduğunu bilen birkaç satıcı var.
  • Basit Ürün: Bu, muhtemelen en az kalite kontrolüyle Çin’den gelen bir üründür. Kolay bozulamayacak basit ve anlaşılır bir üründür.

 

Kötü:

  • Çeşitli Boyutlar ve Renkler: Yüzme eğitimi yüzgeçleri ile gördüğümüz gibi insanın varyasyonları kadar olmasa da, bu çekmece kollarının bazıları için 3 farklı renk ve 4 farklı ebatta olduğunu göreceğiz. Bu sadece ele alınacak daha fazla envanter ve lojistik anlamına gelebilir.
  • Farklılaştırma Zorluğu: Sattığımız birim başına yakışıklı bir marjla 25 ABD doları satan bir ürün elde etmek istersek, bunu müşterilerden ayırt etme ve bunları iletmenin bir yolunu bulmamız gerekecek. Bu, bir taşıma çantası, daha iyi malzemeler, daha hoş ambalajlar veya premium fiyatlama alanı yaratacak başka herhangi bir şey biçiminde olabilir.

 

FİLM KANITICI

amz film kutusu

 

Ve bir hafta boyunca izledikten sonra bir film kutusu listeleme:

film kutusu ürün izleyici verileri

 

İyi:

  • Rekabet Edebilir Olmayan: Film kutularının mevcut listeleri için çok az inceleme var. Bazı değerlendirmeleri oluşturmak için bir promosyon hediye edildikten sonra muhtemelen ilk 5 sıralamasında yer alabiliriz.
  • Daha fazla satış ve daha yüksek marj için paket : Geçtiğimiz hafta, birim başına daha fazla bidon içeren öğeler (bu durumda 60 birim paket) küçük paketlerden daha iyi satıyor. Bu, daha büyük ambalajlar satarak ve satış başına daha büyük bir marj (dolar cinsinden) elde ederek farklılaşmamız için bir fırsattır.
  • Artan talep: Google Trends ve CCC’ye bakmak, film kutularına olan talebin son birkaç ay içinde arttığını gösteriyor.

 

İki izleyici hipotezi, teneke kutuları bilim projesi roket gemileri için ya da alternatif olarak tıbbi esrar için konteyner olarak kullanmak için bir okula-başlama spike oldu. Satışlar ne olursa olsun gelişiyor ve daha tutarlı hale geliyor. CamelCamelCamel’teki satış verilerine bakıldığında, önemli ölçüde geliştirilmiş En Çok Satanlar Sıralaması ve daha az uçucu dalgalanma ortaya çıkacaktır.

CCC film kanister satış verileri

 

Greg’in Pro İpucu: CamelCamelCamel’den her zaman daha derin tarihsel satış verilerine ulaşabilirsiniz. ASIN veya ürün URL’sine girmeniz yeterlidir. CamelCamelCamel’deki film kutuları için yapılan geçmiş veriler, büyük olasılıkla envanterin tükendiği yerdeki sivri uçları göstermektedir:

 

Kötü:

  • Değil Büyük derinlik:  4. sıradaki ürünün ötesine geçen pek satış yok (dolayısıyla günde 10 satış karşılayamıyoruz).
  • Satışlarda hafif düşüş: Jungle Scout Ürün İzleyici’de toplanan verilere dayanarak, satışlar geçtiğimiz haftadan bu yana azaldı. İdeal olarak şu anda gördüğümüzden daha fazla satış olurdu.

 

Değerlendirme:

Bu talep artan ve özel etiket ürünü olarak potansiyelli bir üründür. Kısa bir bakışta, Amazon’da satılmayan bir üreticiden kaynak bulmak da zor olabilir, ancak daha ayrıntılı incelemek faydalı olacaktır. Genel olarak sağlam bir özel etiket ürünü.

 

Yorum bırakın